пятница, 30 января 2015 г.

Якщо ви бажаєте щоб педагогічна праця давала вчителям радість,  щоб повсякденне проведення уроків не перетворювалося на нудну,одноманітну повинність,  введіть кожного вчителя на щасливу стежину дослідника
В. Сухомлинський
Творча лабораторія
«Модернізація роботи шкільних методичних об’єднань засобами інформаційних мережевих технологій на прикладі методичного об’єднання природничо-математичних дисциплін».

Зміст

  1. Склад
  2. Мета
  3. Завдання
  4. План реалізації
  5. Очікувані результати
  6. Засідання творчої лабораторії
  7. Робота в період між засіданнями


Мета:

  • допомагати вчителям у реалізації актуальних завдань розвитку освіти;
  • активізувати творчий потенціал вчителів у галузі використання можливостей мережі Інтернет з метою удосконалення і підвищення їх професійної компетентності;
  • розвивати інформатичні компетентності вчителів в галузі створення та використання освітніх продуктів on-line;
  • удосконалювати методику застосування ресурсів мережі Інтернет у професійній діяльності;
  • продовжувати пошук нових високоефективних форм методичної роботи;
  • виконання експериментально-дослідницької діяльності;розвиток інформаційно-дослідницької культури.

Завдання:

  • вивчити нормативні та інструктивно-методичні матеріал щодо використання мережевих технологій у педагогічній діяльності;
  • підготувати методичні рекомендації з питань організації роботи шкільного методичного об’єднання у мережевих спільнотахпрезентація досвіду роботи членів творчої лабораторії;
  • провести тренінги для удосконалення навичок педагогів з використання інформаційних технологій;
  • аналіз результатів.

План реалізації (поетапний)

І. Підготовчий (діагностико-організаційний):

  • виявлення існуючих науково-методичних проблем, нерозв’язаних завдань, встановлення причин їх виникнення, можливих шляхів їх усунення, оцінка для цього наявних можливостей та ресурсів;
  • аналіз якісного складу педагогічних кадрів;
  • діагностування, визначення тих педагогів, яких цікавить дана проблема;
  • визначення науково-методичної проблеми, над вирішенням якої буде працювати творча лабораторія, обґрунтування її актуальності;
  • вивчення науково-педагогічної, методичної літератури із визначеної проблеми;
  • розподіл обов’язків між членами творчої лабораторії;
  • складання плану роботи, визначення мети, завдань діяльності творчої лабораторії;
  • розробка змісту діяльності творчих груп.

ІІ. Практичний:

  • вивчення проблеми;
  • розробка рекомендацій, порад щодо застосування в практичній діяльності результатів роботи творчої лабораторії;апробація набутого досвіду, напрацьованих рекомендацій тощо; 
  • корекція у процесі практичного застосування;
  • моделювання власного досвіду.

IІІ. Результативно-консультативний:

  • визначення результативності діяльності творчої лабораторії;
  • поширення напрацювань творчої лабораторії, в масову практику;
  • допомога педагогічним працівникам, яких зацікавила дана проблема;
  • підведення підсумків роботи та визначення перспектив на подальше існування творчої лабораторії.

Очікувані результати

  • спонукання педагогів до участі в організації єдиного інформаційного простору закладу;
  • обмін досвідом, взаємопідтримка та співробітництво;
  • розповсюдження успішних педагогічних практик;
  • організація формального та неформального спілкування на професійні теми;
  • ініціація віртуальної взаємодії для подальшої взаємодії поза мережі;
  • підвищення педагогічного рівня ІКТ-компетентності вчителів закладу;
  • активна підтримка учителями нових освітніх ініціатив.

Комментариев нет:

Отправить комментарий